Afspraak persoonlijk reisadvies & meest gestelde vragen

KEERTJE LANGSKOMEN VOOR PERSOONLIJK REISADVIES?

DE KOFFIE STAAT VOOR U KLAAR!

Wilt u een AFSPRAAK maken voor een PERSOONLIJK REISADVIES? Als u ons een bericht stuurt met uw reiswensen dan bekijken we deze graag en kunnen we een afspraak inplannen voor een persoonlijk reisadvies gesprek. Dit kan op ieder gewenst moment, ook ‘s avonds en in de weekenden! Wij beschikken over meerdere locaties in Brabant maar kunnen natuurlijk ook altijd bij u langskomen.

Ook kunt u uw reiswensen per e-mail laten weten. Wij zullen dan altijd binnen 2 dagen een antwoord sturen en laten u graag zien wat de mogelijkheden zijn. Hiervoor kunt u uw reiswensen mailen naar info@travelireland.nl 

Telefonisch overleg is natuurlijk ook altijd mogelijk! Graag horen wij van u via info@travelireland.nl of per telefoon via 013-519 64 74/ Int. + 31 13 519 64 74.

Hieronder treft u nog een overzicht met veelgestelde vragen en antwoorden. Mocht uw vraag er niet bij zijn dan horen we dit uiteraard graag en kunt u altijd contact met ons opnemen.

Graag tot dan!

Uw TravelIreland team

1. Wie en wat is CelticTours/TravelIreland?
CelticTours is ontstaan uit TravelIreland, een reisorganisatie die sinds 2004 is gespecialiseerd in op maat gemaakte reizen naar Ierland. Wij hebben sinds 2010 onze reizen uitgebreid naar Schotland, Engeland en Wales. Maatwerk is altijd hét sterke punt van TravelIreland geweest, en toen bleek dat reizigers behoefte hadden aan een website waar ze zelf hun reis konden samenstellen hebben wij de huidige website ontwikkeld, waarop u de standaardreizen kunt aanpassen aan uw eigen wensen en behoeften, en ze vervolgens direct online kunt boeken!
 

2. Is online boeken bij CelticTours/TravelIreland veilig?
Jazeker, alle betalingen worden afgehandeld door DocData, één van de meest betrouwbare marktleiders op dit gebied, die op haar beurt streng wordt gecontroleerd door het verificatiebureau VeriSign (zie www.VeriSign.com)
 

3. Is Celtic Tours/TravelIreland lid van het Garantiefonds (SGR)?
CelticTours is uiteraard lid van de Stichting Garantiefonds Reisgelden (SGR). Ons lidmaatschapnummer is 3384. De SGR waarborgt uw reisgelden bij een eventueel financieel onvermogen van haar deelnemers. Zekerheid voor u, dus! (zie www.sgr.nl)

 

4. Is CelticTours/ TravelIreland ook telefonisch bereikbaar?
Ja, wij zijn ook telefonisch bereikbaar. U kunt ons bereiken op +31 (0)13 519 64 74. Ook zijn wij 24 uur per dag bereikbaar via e-mail adres info@celtictours.nl.

 

5. Ik wil een autorondreis zelf aanpassen. Hoe die ik dat het beste, en is dit duurder dan uw standaardreis?
U kunt zelf naar hartenlust dagen verwijderen en toevoegen.
 U kunt op deze manier uw vakantie zoveel verlengen of verkorten als u wilt!
 
Ook kunt u de bestemming wijzigen door op het blauwe pijltje naast de plaatsnaam te klikken, waarna er een fold-out menu tevoorschijn komt met de moglijkheden. Voor het wijzigen van een overnachtingplaats rekenen wij niets extra. Wel kan het zijn dat er soms kleine prijsverschillen ontstaan tijdens het wijzigen. Deze worden dan veroorzaakt door de verschillen in prijs tussen de ene plaats en de andere. Voorbeeld: Londen is nu eenmaal iets duurder dan bijvoorbeeld Bristol. Als u dus bij een reis een overnachting in Londen zou inruilen voor een overnachting in Bristol, wordt de eindprijs iets lager (en uiteraard andersom).
 

6. Kan ik een autorondreis ook ergens onderbreken, en daarna weer oppakken?(bijvoorbeeld om een week in een vakantiehuis te verblijven, of om 1 of meerdere nachten bij vrienden te verblijven)
Zeker kan dat! Selecteer voor die betreffende nachten simpelweg de optie "geen overnachting nodig".
 

7. Ik ben flexibel in mijn reisdata, en zoek de laagste prijs. Hoe doe ik dat?
Er zijn 2 tarieven qua seizoen. Van 1 oktober tot en met 31 maart (uitgezonderd rond Kerst en jaarwisseling) is het laagseizoen.
 De prijs van de vlucht kan erg variëren, en hier kunt u dus met een klein beetje handigheid veel geld uitsparen.
Onze pagina https://www.celtictours.nl/page7960/Vluchten verwijst naar een zeer compleet overzicht van de vluchtopties.
 

8. Ik wil een combinatie maken van 2 reizen op uw website. Hoe doe ik dat?
Indien de reizen elkaar direct opvolgen: De laatste dag van de eerste reis is dezelfde dag als de eerste dag van de tweede reis.
Voorbeeld: U heeft rondreis A geboekt van 1 tot en met 7 juni, en wilt rondreis B hier direct op laten volgen. Als startdatum van rondreis B kunt u dan dus 7 juni aanhouden. Indien de reizen niet opeenvolgen kunt u contact met ons opnemen en stellen we de reis op aanvraag samen.
 

9. Hoe zoek ik passende vluchten/autohuur of overtochten bij mijn reis?
Overtochten kunt u online via de website aan de rondreis toevoegen. Het systeem berekent dan direct de totale prijs. Een Fly-drive (vlucht + autohuur) kunt u via de website aanvragen. Houdt u er rekening mee dat wij niet werken met speciale tarieven maar uitgaan van de actuele dagprijs van de luchtvaartmaatschappijen en autoverhuurbedrijven en hiervoor een toeslag rekenen. Ook kunt u zelf via de website uw vlucht en autohuur boeken (zie symbolen vliegtuig en auto). Deze partners zijn door ons zorgvuldig geselecteerd op basis van kwaliteit en prijs.
 Het boeken van deze onderdelen is op eigen risico en wij zijn niet verantwoordelijk voor het correct aansluiten van deze onderdelen op de rondreis noch voor de gevolgen die ontstaan uit vertragingen, ontbreken van gegevens etc. Voor deze onderdelen gelden de voorwaarden en restricities van de derde partij.
 

10. Ik wens een ander type vakantie dan welke jullie aanbieden op de website. Kan Celtic Tours dit ook?
Ja dit is mogelijk. Mailt u hiervoor uw wensen naar info@celtictours.nl
 

11. De reis van mijn wensen kan ik niet samenstellen op jullie website. Wat nu?
Stuurt u dan een mailtje met een zo duidelijk mogelijke omschrijving van uw wensen naar info@celtictours.nl 
 

12. Onze kamervoorkeur kan niet online geboekt worden. Wat nu?
Zeer waarschijnlijk is dit wel mogelijk maar kunnen we dit niet online garanderen daar we dit eerst moeten checken.
 Om dit na te gaan kunt u eerst de reis van uw keuze samenstellen. Onderaan de pagina waar u de kamerkeuze kunt maken, ziet u "stuur deze reis door".
 Klik daarop, en vul ons emailadres in (info@celtictours.nl) samen met de gewenste kamerkeuze en aantallen. Wij zullen u dan zo spoedig mogelijk laten weten of de reis beschikbaar is en u een vrijblijvende aanbieding sturen.
 

13. Wij kunnen met ons aantal deelnemers niet online bij jullie boeken. Wat nu?
Zeer waarschijnlijk is dit wel mogelijk maar kunnen we dit niet online garanderen daar we dit eerst moeten checken.
Onderaan de pagina waar u de kamerkeuze kunt maken, ziet u "stuur deze reis door". 
Klik daarop, en vul ons emailadres in (info@celtictours.nl) samen met de gewenste kamerkeuze en aantallen. Wij zullen u zo spoedig mogelijk laten weten of de reis beschikbaar is en u een vrijblijvende aanbieding sturen.
 

14. Sommige reizen kan ik boeken, andere reizen moet ik aanvragen. Hoe werkt dat?
Wij kunnen tot een bepaalde periode voor vertrek de beschikbaarheid garanderen. Dat varieert sterk per reis: de ene reis kunnen we garanderen tot 3 dagen voor vertrek, voor andere reizen geldt een termijn van bijvoorbeeld 15 dagen. Indien u de melding krijgt dat de reis op aanvraag is betekent dit dat wij de beschikbaarheid niet (meer) online kunnen garanderen, maar graag voor u nagaan of we de reis alsnog kunnen aanbieden (waarbij we dus eerst de actuele beschikbaarheid dienen te checken).
 

15. Wanneer ontvang ik mijn reispapieren, en hoe ontvang ik deze?
Conform onze reisvoorwaarden ontvangt u de reispapieren uiterlijk 8 dagen voor vertrek (met uitzondering van last-minute boekingen). Met oog op bescherming van het milieu ontvangt u de reispapieren per e-mail. Bij wandelreizen kan het zo zijn dat (een deel van) de reispapieren (landkaarten etc.) voor u klaar liggen in de eerste accommodatie.
 

16. Ik ben op zoek naar een groepsreis/bedrijfsuitje. Kan ik dit door jullie laten regelen?
Zeker kan dat, ook groepsreizen en maatwerk behoren tot onze mogelijkheden! Laat aub via het contactformulier uw wensen weten, en we nemen snel contact met u op!
 

17. Mocht ik achteraf ergens niet tevreden over zijn, kan ik dan ook nog bij jullie terecht?
Natuurlijk kan dat, wij willen immers niets liever dan dat u tevreden bent!
 Helaas komt het heel af en toe voor dat er ergens iets niet goed gaat, het blijft immers mensenwerk. Ons devies is: laat het direct aan ons weten en wij zullen er alles aan doen om u direct te helpen! Voor meer informatie verwijzen wij graag naar onze reisvoorwaarden: https://www.celtictours.nl/page6119/Reisvoorwaarden-/-algemene-voorwaarden 

Voeg toe aan Digg Voeg toe aan Facebook 
   Voeg toe aan Linked In Voeg toe aan Twitter 
Copyright